Nowa odsłona HotelTex - sprawdź już teraz!

Regulamin sklepu Hoteltex

Informacje ogólne

§ 1. Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy, zwany dalej „Sklepem”, jest prowadzony przez SE-DA Sp. z o.o. z siedzibą w Lidzbarku, ul. Polna 10, 13-230 Lidzbark, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000152495, NIP: 571-000-29-04.
  2. Sklep oferuje artykuły tekstylne o charakterze dekoracyjnym i użytkowym na terenie Unii Europejskiej.
  3. Zakupy w Sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
  4. Regulamin określa zasady korzystania z Sklepu oraz składania zamówień.

Przetwarzanie danych osobowych i zgody

§ 2. Przetwarzanie danych osobowych i zgody

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest SE-DA Sp. z o.o. z siedzibą w Lidzbarku.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz Prawa Komunikacji Elektronicznej (PKE) w celu:
    • realizacji zamówień,
    • obsługi klienta,
    • przesyłania informacji handlowych i marketingowych za zgodą Klienta.
  3. Klient ma prawo do:
    • dostępu do swoich danych,
    • ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    • przenoszenia danych.
  4. Klient może wyrazić zgodę na:
    • otrzymywanie newslettera,
    • kontakt telefoniczny lub SMS w celach marketingowych.
  5. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być w każdej chwili wycofane przez kontakt z obsługą Klienta: e-mail:kontakt@hoteltex.pllub telefon: +48 23 682 21 100.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności.

Składanie zamówień

§ 3. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego, poczty elektronicznej, faksu (+48 23 696 29 32) lub telefonicznie (+48 23 682 21 14).
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu rejestracji zamówienia i kontaktu w sprawie jego realizacji.
  3. Brak podania wymaganych danych może uniemożliwić realizację zamówienia.
  4. Klient ma prawo do zmiany lub anulowania zamówienia do momentu uzyskania przez zamówienie statusu „w trakcie realizacji”.

Ceny i płatności

§ 4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami netto i podane są w złotych polskich. VAT w wysokości 23% doliczany jest w koszyku podczas finalizacji zamówienia.
  2. Zamówienie może być opłacone w następujący sposób:
    • przelewem bankowym (dane konta podane są w § 5),
    • systemem PayPal,
    • gotówką przy odbiorze w siedzibie firmy SE-DA.
  3. Cena podana w chwili składania zamówienia jest wiążąca.

Realizacja zamówienia

§ 5. Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku płatności przelewem — po zaksięgowaniu płatności na koncie SE-DA Sp. z o.o.,
    • w przypadku płatności za pobraniem — po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta.
  2. Dane do przelewu bankowego:
    • Bank Pekao S.A., Olsztyn, Nr konta: 71 1240 5598 1111 0010 9056 8535 (PLN),
    • IBAN: PL47 1240 5598 1978 0010 9056 8782 (EUR).
  3. W przypadku wydłużonego terminu realizacji Klient zostanie poinformowany i ma prawo zrezygnować z zamówienia.

Wysyłka

§ 6. Wysyłka

  1. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszt jednej paczki do 30 kg wynosi 21 zł netto.
  2. Koszty wysyłki doliczane są do wartości zamówienia podczas finalizacji zamówienia.
  3. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy SE-DA w Lidzbarku, ul. Polna 10.

Prawo odstąpienia od umowy

§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować SE-DA Sp. z o.o. o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail, pismo).
  3. Klient ponosi koszty zwrotu towaru. Szczegóły znajdują się w Polityce Zwrotów.

Reklamacje

§ 8. Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub wad towaru Klient ma prawo zgłosić reklamację.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą pocztową, e-mailową lub telefonicznie, podając numer zamówienia oraz opis problemu.
  3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie objęte są rękojmią za wady na okres 2 lat.

Postanowienia końcowe

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. SE-DA Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa.
  2. Klienci zostaną poinformowani o zmianach z 14-dniowym wyprzedzeniem.