Status zamówienia

Państwa zamówienie może mieć następujący status:

  1. Nowe
  2. Oczekuje na płatność
  3. Przetwarzam
  4. Wstrzymano
  5. Zakończone
  6. Zamknięty
  7. Anulowane

 

1. Nowe zamówienie jest to zamówienie które dopiero wpłynęło do naszego systemu i jeszcze nie zostało przetworzone.

2. Jak sama nazwa wskazuje jest to status przy którym oczekujemy płatności za zamówienie.

3. Zamówienie zostało opłacone i jest w trakcie bycia wykonywanym.

4. Zamówienie wstrzymane na rządanie klienta bądź z innego powodu lub problemu technicznego.

5. Zamówienie wyslane do klienta.

6. Zamknięte jest to zamknięte zamówienie potwierdzone odbiorem oraz wystawioną elektroniczną fakturą lub/i po rozwiązaniu problemów w trakcie odbioru.

7. Zamówienie anulowane na rządanie klienta lub sklepu (w tym drugim wypadku poinformujemy Państwo z jakiego powodu tak się stało).