Regulamin sklepu

"

Regulamin naszej hurtowni

Informacje ogólne

 

  1. Niniejsza hurtownia internetowa jest własnością firmy SE-DA Sp. z o.o., z siedzibą w Lidzbarku 13-230, ul. Polna 10, zarejestrowaną w Sadzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS Nr 0000152495, NIP 571-000-29-04 zwaną dalej Sprzedawcą.

  2. Sklep oferuje artykuły tekstylne o charakterze dekoracyjnym i użytkowym. Oferta sklepu obowiązuje na terenie Unii Europejskiej.

  3. Zakupu dokonywać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.

  4. Wysyłając zamówienie poprzez wypełnienie formularza Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych zawartych w formularzu zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2002 nr 102 poz.926), z późniejszymi zmianami. Zgodnie z Ustawą Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz żądania usunięcia danych z bazy. Dane te są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

  5. Oferta sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543, a zatem złożone przez klienta zamówienie nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia lub wysyłając list e-mail zawierający zamówienie, składa Sprzedawcy jedynie ofertę kupna określonego towaru.

 

 

Dostępność towarów


Dostępność towarów podana jest przy ich opisach w sklepie internetowym.

 

Ceny

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich.
Cena każdego towaru w chwili złożenia przez klienta zamówienia jest wiążąca.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

Składanie zamówienia


Realizowane są zamówienia przysyłane za pośrednictwem sklepu internetowego lub faksu (+48 23 696 29 32 lub +48 23 696 29 33 ) oraz telefonicznie (+48 23 682 21 14).
Klient składający zamówienie zobowiązany jest do podania adresu e-mail i telefonu kontaktowego w celu rejestracji, potwierdzenia przyjęcia zamówienia, powiadomienia o niemożliwości jego realizacji lub wyjaśnienia wątpliwości.
Zamówienia bez podanego adresu e-mail lub telefonu kontaktowego nie będą realizowane.
Jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie drogą internetową z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem faksu prosimy o zawarcie w zamówieniu następujących informacji: Nazwa (i numer produktu), kolor (kolor podszycia), ilość sztuk (metrów), sposób wysyłki, Państwa dane adresowe i numer telefonu kontaktowego.
Jeśli decydują się Państwo na zakup towaru, który jest dostępny w sklepie, zamówienie może być zmienione lub anulowane do momentu uzyskania statusu ""w trakcie realizacji"". W momencie gdy zamówienie uzyska taki status nie ma możliwości rezygnacji lub zmiany zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów, prosimy się z nami kontaktować.

Zapłata za towar


Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

- przelew bankowy na podany niżej nr konta

- płatność w systemie Pay Pal

Odbierając zamówiny towar w siedzibie firmy SE-DA w Lidzbarku, przy ulicy Polnej 10, możecie Państwo zapłacić za towar gotówką.

Realizacja zamówienia


Realizacja zamówienia rozpoczyna się w zależności od rodzaju płatności.

  • Jeżeli dokonują Państwo płatności za pomocą przelewu bankowego, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia należnej kwoty na konto SE-DA Sp. z o.o.

                   Bank BGŻ S.A. Oddz. w Działdowo
                   Nr Konta: 43 2030 0045 1110 0000 0166 4530

                  BIC: GOPZPLPW
                 IBAN: PL90 2030 0045 3110 0000 0011 3340

  • Jeżeli decydują się Państwo na zapłatę za pomocą pobrania pocztowego, realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia zakupu e-mailem lub faksem. W chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia skontaktujemy się z Państwem, żeby powiadomić, kiedy towar zostanie wysłany.


Wysyłka


Koszty wysyłki zależne są od formy dostawy na jaką się Państwo zdecydujecie i są doliczane do wartości zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia tygodnia. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
Po złożeniu zamówienia system wygeneruje e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji dopiero w momencie, gdy otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem realizacji. Realizacja zostanie potwierdzona najpóźniej do g.17.00 następnego dnia roboczego.
Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w terminach odpowiednich do artykułów od daty otrzymania przez Sprzedawcę formularza zamówienia.
W przypadku dłuższego terminu realizacji Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia innego terminu. W takim przypadku Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia.
Zamawiany przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Koszt jednej paczki do 30 kg, wynosi 16,50 zł netto.
Jeśli opłata za zakupiony towar jest dokonywana przy odbiorze należy do kosztów wysyłki doliczyć 4 zł netto (opłata dla GLS).
Jeśli życzycie sobie Państwo, żeby towar był wysłany za pośrednictwem innej firmy kurierskiej prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.
Zamówiony przez Państwa towar może być także odebrany przez Państwa osobiście w siedzibie naszej firmy w Lidzbarku, ul. Polna 10.

Dokumentacja zakupu


Do każdego zamówienia załączona jest faktura VAT. Prosimy o podanie danych do faktury w formularzu zamówienia, pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie.

Prawo do odstąpienia

Maja Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej mowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

W przypadku sprzedaży jednego towaru, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach, termin do odstapienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, firmę SE-DA, mieszczącą się w Lidzbarku przy ulicy Polnej 10, dostępnej pod numerem telefonu: 23 682 21 100 i adresem e-mail kontakt@hoteltex.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, e-mailem, faxem). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy, w sytuacji odstąpienia od umowy, konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, więc będą musieli Państwo ponieść taki koszt.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na podany przez Państwa numer konta. W związku z tym zwrotem, nie ponoszą Państwo żadnych płatności.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Proszę odesłać rzecz na adres siedziby firmy SE-DA, ul. Polna 10, 13-230 Lidzbark, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu o umowy . Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje


W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

W razie stwierdzenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń lub wad ukrytych towaru, prosimy o powiadomienie Sprzedawcy drogą pocztową w celu uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji. Podstawą do reklamacji stanowi dowód zakupu.
Wszelkie artykuły oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte rękojmią za wady ukryte na okres dwóch lat.

 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Uwagi


Dołożyliśmy wszelkich starań aby fotografie przedstawiały oferowane przez nas produkty jak najwierniej, ale nie zawsze możliwe jest wierne oddanie kolorystyki przedmiotu, dlatego zachęcamy do odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.
Zamówiony przez Państwa towar staramy się zawsze zapakować bardzo dokładnie.

 
Rabaty ustalane są indywidualnie pod klienta. Wysokość rabatu będzie widoczna przy zakupie towaru.

"